Waarom social media marketing uitbesteden
Wat wij bieden
Wat wij bieden
Direct een adviesgesprek inplannen
Wat onze klanten zeggen
Erg goede ervaringen met Bureau Bijma
Julius van Bragt
Voor mij was Jan een rots in de branding
Met Jan heb ik ruim 6 jaar intensief samengewerkt. We stonden voor een megaklus: de bouw en transitie van het oude dierenpark Emmen naar het nieuwe park Wildlands. Wat iedereen voor onmogelijk hield, is ons gelukt. We hadden iedereen nodig en iedereen was er! Jan was destijds hoofd Plant&Dier. Voor mij was Jan een rots in de branding.
Verder lezen
Lisette de Ruigh
Een serieuze en doelgerichte aanpak
Tobias is een serieuze, doelgerichte freelancer. Ik heb hem leren kennen als hongerig naar kennis en ondernemend. Hij heeft zich bij ons in korte tijd digital marketing (SEO, Google Ads) eigen gemaakt waarbij hij opereert vanuit de kaders gesteld door de opdrachtgever. Met zijn strakke projectmanagement kom je als opdrachtgever niet voor verrassingen te staan.
Menno Oomkens
Advies en projectmanager
Onze werkwijze
Stap 1
Nulmeting en doelen bepalen
- In de eerste fase zullen we kijken naar de kansen. Op basis van de kansen zullen wij samen doelen gaan opstellen.
Stap 2
- Een doordacht opgezet account is de basis voor het realiseren van winstgevende social media campagnes. Dankzij goede metingen en analyses kun je precies bepalen waar resultaten behaald worden en of jouw identiteit goed wordt uitgedragen.
Stap 3
- Wij creëren social media campagnes die specifiek gericht zijn op jouw doelgroep, zodat jij het optimale resultaat kunt bereiken met jouw campagne.
Stap 4
- Maandelijks hebben wij een voortgangsgesprek om de taken en resultaten van de afgelopen maand te bespreken en te kijken naar de toekomstige periode.
Samen starten aan jouw project?
Stap 1
Nulmeting en bepalen doelen
- In de eerste fase zullen we kijken naar de kansen. Op basis van de kansen zullen wij samen doelen gaan opstellen.
Stap 2
Inrichten van account
- Een doordacht account is de basis voor het realiseren van winstgevende social media campagnes. Dankzij goede metingen en analyses kun je precies bepalen waar resultaten behaald worden!
Stap 3
- Wij creëren social media campagnes die specifiek gericht zijn op jouw doelgroep, zodat jij het optimale resultaat kunt bereiken met jouw campagne.
Stap 4
- Maandelijks hebben wij een voortgangsgesprek om de taken en resultaten van de afgelopen maand te bespreken en te kijken naar de toekomstige periode.
Samen starten aan jouw project?
Veelgestelde vragen
Hoe maak je een social media marketing plan?
Welke doelen kun je stellen in een social media plan?
Hoe vertaal ik mijn identiteit door middel van social media marketing?
Om jouw bedrijfsidentiteit goed over te brengen via social media marketing, is het belangrijk om te beginnen met het bepalen van je kernwaarden en missie. Vervolgens kan je deze elementen verwerken in jouw contentstrategie en visuele uitingen op social media.
Het is belangrijk om consistent te blijven in de stijl, tone-of-voice en inhoud van jouw posts om een herkenbaar beeld te creëren voor jouw volgers. Gebruik bijvoorbeeld jouw huisstijl en kleurenschema in je visuals en houdt dezelfde tone-of-voice aan in jouw teksten.
Daarnaast kan je ook storytelling gebruiken om jouw bedrijfsidentiteit te communiceren. Vertel bijvoorbeeld het verhaal achter jouw bedrijf, de oprichter of de producten/diensten die je aanbiedt. Door het delen van persoonlijke en authentieke verhalen kan je een sterke band creëren met jouw volgers.
Als laatste kan je ook samenwerken met influencers en andere bedrijven die dezelfde kernwaarden hebben als jouw bedrijf. Dit kan helpen om jouw identiteit nog beter over te brengen aan jouw doelgroep en de juiste mensen aan te trekken naar je social media profiel.