De belangrijkste stappen om als ondernemer zichtbaar te worden
Het is belangrijk voor een onderneming om zichtbaar te zijn, zodat potentiële klanten, partners en andere belanghebbenden kunnen weten wat de onderneming doet en hoe
Ik heb veel ervaring mogen opdoen binnen het vakgebied online marketing. Ik heb gewerkt voor uiteenlopende bedrijven. Waaronder voor SloopdeCrisis en Kostenservice.
Ik heb veel ervaring mogen opdoen binnen het vakgebied online marketing. Ik heb gewerkt voor uiteenlopende bedrijven. Waaronder voor SloopdeCrisis en Kostenservice.
Met mijn ruime ervaring binnen het werkveld kan ik een passende tactiek bedenken voor bedrijven, zodat jij ook hoger in Google komt.
Mensen kennen mij als een eerlijk en betrouwbaar persoon. Ik houd van transparantie in mijn werk. Ik leg graag uit waar we nu staan en waar we naar toe willen werken. Per fase van het SEO-traject leg ik uit waar ik aan werk en waarom ik dit doe.
Als eerste wil ik samen met de klant bepalen welke doelstellingen het bedrijf heeft. Vervolgens geef ik advies wat er nodig is om dit te realiseren. Ik maak vervolgens een stappenplan per maand welke werkzaamheden er gedaan gaan worden. Dit stappenplan neem ik door met de klant waarna ik aan de slag kan. Maandelijks geef ik een evaluatie van de resultaten.
Mijn naam is Tobias Bijma. Ik ondersteun veel verschillende bedrijven met het maken en uitvoeren van een marketingplan. Mijn vakspecialiteit is SEO. Ik help bedrijven hoger te komen in Google.
Ik bekijk de techniek van de website en geef hier adviezen voor.
Hoe richt je de website in? Met On-page SEO kijk ik naar de quick wins om de content op de website te verbeteren.
Off-page SEO zijn alle invloeden buiten je website. Onderdelen hiervan zijn linkbuilden en social proof.
Ik heb veel verschillende projecten mogen uitvoeren voor veel verschillende bedrijven. Zoals bijvoorbeeld bij SloopdeCrisis en Kostenservice.
Ik heb door mijn werkervaring kennis mogen opdoen binnen de online marketing. Het analyseren en verwerken van data gaat mij goed af. Hierdoor kan ik een goede strategie bedenken voor jouw onderneming.
Kwalitatieve, relevante links mét autoriteit is van belang voor het succes van een linkbuilding campagne (off-page SEO). Ik zorg voor de juiste linkbuilding strategie.
Strategisch én operationeel, ik doe het beiden. Zo weet ik zeker dat de strategie die samen is bepaald op een correcte wijze geïmplementeerd is. Wel zo handig, toch?
Een goede SEO-strategie is belangrijk om beter in Google gevonden te worden. Een goede strategie kan een bedrijf lang op voortborduren.
Wil je weten of je bedrijf goed vindbaar is voor Google? Laat dan een scan doen en kom erachter waar werk aan de winkel ligt.
Met ruime ervaring als SEO-specialist, verbeter ik de organische vindbaarheid van bedrijven op een transparante en eerlijke wijze.
Boek nu een vrijblijvend gesprek in hieronder.
Het is belangrijk voor een onderneming om zichtbaar te zijn, zodat potentiële klanten, partners en andere belanghebbenden kunnen weten wat de onderneming doet en hoe
Bedrijfsidentiteit en bedrijfsimago zijn twee begrippen die vaak samen worden genoemd, maar toch verschillen ze van elkaar. In dit blogpost zullen we het verschil tussen
Vindbaar zijn voor je doelgroep is nu belangrijker dan ooit. Maar op welke technische aspecten moet je letten? Naast techniek is content en autoriteit heel
Om aan je bedrijfsidentiteit te werken moet je oefenen. Vergelijk het met leren lopen. Je start met kruipen, daarna staan en vallen, lopen en vallen.
SEO bestaat uit drie onderdelen namelijk: content, techniek en autoriteit. Deze drie facetten van de website moeten in orde zijn om optimaal te presteren in
Een missie en visie bepalen, en de strategie voor een periode vastleggen. Daar slagen veel bedrijven wel in. Maar het belang van de bedrijfscultuur wordt